Journey

11 January 2011

Siapa percaya,kalau rama rama masuk dalam rumah,maknanya ada orang nak datang?

Bissmillahirrahmanirrahim


Cepat angkat tangan siapa percaya benda tu? Cepat ! Mengaku !


Siapa percaya tu,khurafat. Jangan percaya okay pembaca sekalian,

Aritu aku dengar tazkirah dekat tv 3,ustaz....... heh aku lupe lah nama ustaz tu,ustaz tu femes *Itulah nazyrah nama korea kau boleh ingat,nama ustaz satu pun tak hingat haprak ! * Okay maaflah nye,aku tak ingat sangat,nanti aku bagi tahu korang namanya,

Aku terpegun dengan tazkirah aritu,mengenai khurafat,yurp memang banyak soalan dan banyak benda yang ustaz tu cakap

Salah satunye,itulah rama rama masuk rumah maknanya orang nak datang,tak silap aku orang2 tua dulu percaya benda macam ni,kau tak caya cube kau tanya nenek korang,atuk korang.

Nenek aku percaya ,sebab dia selalu cakap macam tu huh


Lepastu siapa percaya kalau tangan kanan ke tangan kiri ke,gatal dapat duit ke keluar duit ke ? siapa percaya? cepat mengaku !

Khurafat jugak benda tu,ustazah aku pun cakap.

Aku tak tahu lah,nak terangkan tapi kalau dah percaya ,ada berkait rapat dengan akidah kita,

Okay,assalammualaikum
sorry lah penerangan aku ni kureng sikit,aku tak berapa pandai sangat bab2 terang ni,maaf nye atas kekurangan =)

p/s: Aku ingat nak beli polaroid camera,since camera fujifilm aku tu battery macam k.o je,dah survey harga dia,cun harga dia ; O still tengah decide ni,

p/s: sekarang ni aku rajin klik iklan nuffnang korang hihi :')

Okay bye !

1 comment:

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!